1. Администраторски панел
-Менаџирање со вработени (додавање, ажурирање и бришење)
-Менаџирање со продажни места (додавање, ажурирање и бришење)
-Детална евиденција за бараниот период со можност за export во excel формат
-Рачно додавање на настан (почеток на работа, крај на работа)
-Можност за преглед по настани (работни времиња, паузи)
-Автоматско препознавање на паузи / работно време
-Мобилна апликација за iOS / Android
2. Мобилна апликација за Android / iOS за секој вработен со можност за скенирање на QR код
-Едноставен пристап со внесување на уникатен број за секој еден вработен различен
-Интерактивно пристапување со кликање на одредена боја за брз пристап
-Лесен и едноставен дизајн со цел подобро корисничко искуство
-Оптимизирана за брзо скенирање
3. Android апликација за секое едно продажно место / таблет
-Ротационен уникатен QR код за избегнување на злоупотреба од истиот (сликање и сл.)
-Можност за поставување на лого од објектот
-Можност за поставување како основна апликација на самиот таблет
-Автоматско уклчучување при рестарт на таблетот
**Наведените цени се без пресметан ДДВ.
Our Products
Blog
Our Company
Mission Statement
At Digitalizacija – our mission is to revolutionize the way businesses operate globally through custom software solutions. We pride ourselves on crafting unique, efficient, and secure software that transcends borders and exceeds our diverse international clients' expectations. Our commitment is to understand and meet the distinct needs of each client, delivering personalized and innovative solutions that drive success. With a focus on advanced technology and a client-centric approach, we continuously strive to elevate our service standards, ensuring impactful and transformative results in every project.
Copyright © All rights reserved. Powered by DigitalCentar